Dag 18 terug naar Johannesburg - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Spreeuwenberg - WaarBenJij.nu Dag 18 terug naar Johannesburg - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Spreeuwenberg - WaarBenJij.nu

Dag 18 terug naar Johannesburg

23 Augustus 2016 | Zuid-Afrika, Johannesburg

Vanmorgen het laatste ontbijt in Zuid-Afrika genuttigd om 09:00 uur. Deze dag staat in het teken van de terugreis. Vandaag rijden we terug naar het OR Tambo International Airport in Johannesburg. Een rit van ongeveer 4 uur en 20 minuten. Het was vannacht gelukkig niet meer koud in onze huisjes en het waaide ook niet meer hard. Alles een beetje ruim aangehouden en om 10:30 uur aangereden. We hoefden pas om 17:00 uur op het vliegveld te zijn. Onderweg ook nog een goede tussenstop gemaakt en weer wat gegeten bij Wimpy. Daarna rechtstreeks naar het vliegveld. Ze hadden ons gezegd dat het verkeer tussen 16:00 en 19:00 uur behoorlijk vast zit, dus we wilden graag voor 16:00 uur op het vliegveld zijn en de huurauto inleveren. Rond 15:45 uur waren we bij Johannesburg en het was al heel druk. De auto ingeleverd en daarna ingecheckt bij Iberia. Gelukkig hadden we deze keer wel plaatsen bij elkaar. Gerard en Petra zaten bij elkaar en de kinderen ook een aantal rijen verder.